یک کارشناس زراعت مطرح کرد؛ 
یک کارشناس زراعت و اصلاح نباتات گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود بخش کشاورزی استان کرمانشاه باید منابع مالی عمده‌ای به این حوزه اختصاص پیدا کند. 
کد خبر: ۱۱۵۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 13 February 2024
ناصر مرادی بیلهویی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به حضور مهندسان مجرب و متخصص در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه که چند هزار عضو از گرایش‌های مختلف کشاورزی دارد مسولین استان و وزارت کشاورزی باید تدابیری بیندیشند تا از این سازمان پویا و متخصص حمایت مالی به عمل آید. 
 
وی افزود: این سازمان بسیار فعال و موثر در تولید محصولات کشاورزی و دامی باید در اختصاص بودجه ملی کشور به عنوان سازمانی که زیر نظر وزارت کشاورزی فعالیت می‌کند دیده شود. 
 
یک کارشناس زراعت و اصلاح نباتات تصریح کرد: چون اعضای این سازمان مستقیما با تولیدات کشاورزی مرتبط هستند برای خودکفایی کشور در محصولات اساسی کشاورزی و استفاده از علم روز برای تولید بیشتر نیاز به حمایت مالی دارند. 
 
وی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه با داشتن اراضی مستعد و اقلیم چهار فصل برای تولید محصولات متنوع کشاورزی و باغی و گلخانه ای و با داشتن مراتع غنی در مناطق سردسیر و گرمسیر برای تولیدات دامی جایگاه خوبی در کشور دارد. 
 
مرادی بیلهویی اذعان کرد: با جذب سرمایه گذار و استفاده از امکانات بالقوه کشاورزی و به فعل درآوردن آن‌ها و توجه بیشتر مسولین استانی افق روشنی در پیشرفت بخش کشاورزی پیش‌رو داریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار